- Tocmai am aterizat. Cum mă întîlnesc cu şoferul Crys Trans? Aţi efectuat formalităţile vamale şi v-aţi preluat bagajele. La poarta de ieşire vă va aştepta şoferul dumneavoastra, cu o pancarta cu numele dumneavoastra.
- Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dumneavoastra.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic.
- În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dumneavoastra, din respect pentru ceilalti pasageri.
- Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul, vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni în cel mai scurt timp, în sala de aşteptare a terminalului dvs.
- Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 30 minute în sala de aşteptare? Vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon +40 0744 189 060.
- Daca zborul dumneavoastra s-a anulat, ori s-a modificat ziua aterizării si numai aveti nevoie de transfer de la aeroport.Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil !
- La stabilirea orei de preluare va rugam sa luati in considerare durata transferului de la adresa de preluare (locuinta, hotel sau birou) la aeroportul Budapesta, tinand cont de conditiile meteo si de trafic precum si de cerintele companiilor aeriene referitoare la durata formalitatilor.
- In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic, in vederea optimizarii imediate a transferului.
- Pentru a face o rezervare online, va rugam sa completati corect formularul de la pagina (Rezervare/Book), de asemenea, puteti face o rezervare la numarul de telefon: +40 0744 189 060
- Daca aveti orice fel de întrebări sau doriti informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi!
- I just landed. How do I meet the Crys Trans driver? You have completed customs formalities and picked up your luggage. At the exit gate, your driver will be waiting for you with a sign with your name.
- If for various reasons (customs difficulties or problems with your luggage), it will take more than half an hour, please let us know by phone.
- In case you are more than half an hour late without notifying us, we are obliged to cancel your reservation, out of respect for the other passengers.
- If you do not meet the driver at the exit gate, please wait for him in the waiting room, as he is likely to be at another terminal to pick up another passenger, after which he will arrive as soon as possible. in the waiting room of your terminal.
- What should I do if I have been waiting more than 30 minutes in the waiting room? Please contact us at +40 0744 189 060.
- If your flight has been canceled or the day of landing has changed and you only need a transfer from the airport. Please let us know by phone as soon as possible!
- When setting the pick-up time, please take into account the duration of the transfer from the pick-up address (home, hotel or office) to Budapest airport, taking into account the weather and traffic conditions as well as the airline’s requirements regarding the duration of the formalities.
- If the passenger notices a delay or flight delay, let us know by phone as soon as possible, in order to optimize the transfer immediately.
- To make an online reservation, please fill in the form on the page (Reservation / Book), you can also make a reservation at the phone number: +40 0744 189 060.
- If you have any questions or want additional information, do not hesitate to contact us!